#Zastitite se od prevara na internetu

Слика
Internet prevare Prodaja na internetu je u velikom jeku,  kako na facebook stranicama tako i u grupama gde se odvijaju. Mozete naci sve od igracke do lokomotive, novo, staro a ocuvano, napravljene domace radinosti. Bukvalno sve sto mozete zamisliti sad je na klik od vas. I tu se najvise javljaju prevare na internetu,  lakoverni nastradaju od nekolicine.

Posna Torta sa Pavlakom

Posna torta sa pavlakom
Posna torta sa pavlakom
Kada sam cula za recept Posna Torta sa Pavlakom, mislila sam da je sala na vidiku. Pogledavsi malo bolje recept videla sam da je u pitanju stvarno posna torta sa pavlakom.



Vrlo brzo se priprema tako da i laik u kuhinji moze da je spremi ocas posla. Jos ako imate pomocnika kao sto sam ja imala posao malo sporije ide od onog sto ste planirali ali krajnji rezultat dobijete ovako ukusnu Posnu Tortu sa Pavlakom, kojoj niko ne moze da odoli i da je u pitanju stvarno Posna Torta koja se pravi od posne Pavlake.







Posna Torta sa Pavlakom


Potrebni sastojci:

  • 1l biljne pavlake Holle
  • 250 gr oraha
  • 250 gr alve
  • 250 gr keksa
Nacin pripreme:

Umutiti posnu pavlaku, da bude cvrsta. Podeliti na tri dela u vanglice. U jednu dodati polomljen keks, u drugu dodati samlevene orahe a u trecu vanglicu dodati samlevenu alvu.

Na tacnu staviti prvi red sa keksom, drugi red sa orasima a poslednji stavite alvu. Zavrstite sa slagom i ukrasite po zelji prijatno...

Nadam se da vam se svideo recept isprobajte i javite mi kako je ispao. Pomoc oko ukrasavanja dobila sam od moje cerkice. :) :) :)


Коментари

Популарни постови са овог блога

#Zastitite se od prevara na internetu

Kako napraviti ukrasnu kutiju za poklon